11 marca 2016r. nasza klasa (3a) pojechała na wycieczkę do Rynu i Mikołajek wraz z p. Karoliną Majewską i p. Teresą Sołohub. Wyjazd rozpoczęliśmy z Placu Piłsudskiego o godzinie 8.00.

W pierwszej kolejności pojechaliśmy do hotelu „Zamek Ryn”. Na początku zwiedziliśmy hotel pod względem historycznym z panią przewodnik. Dowiedzieliśmy się, że jedno skrzydło hotelu było kiedyś więzieniem i znajdują się w nim gabloty z narzędziami tortur. Następnie pani kierownik służby pięter pokazała nam pokoje 2-osobowe i dwa apartamenty. Przedstawiając nam ofertę dodała, że posiadają też pokoje znajdujące się w odbudowanym młynie. Obejrzeliśmy również winnicę z klubem nocnym.

Koło godziny 12.00 po zrobieniu pamiątkowego zdjęcia wyruszyliśmy do Hotelu Mikołajki znajdującego się na Ptasiej Wyspie na Jeziorze Mikołajskim. W recepcji przywitała nas pani concierge hotelu. Zwiedzanie zaczęliśmy od poznania restauracji „Yachtovej”, sal konferencyjnych oraz klubu nocnego z kręgielnią. Następnie przeszliśmy po kładce do części hotelowej. Tam zobaczyliśmy pub, pokoje 2-osobowe, apartament oraz penthause. Niestety nie mogliśmy wejść do części rekreacyjnej, ponieważ hotel dba o wysoki standard i intymność gości.

Jako ciekawostkę pani concierge powiedziała nam, iż gość może dostać się za pomocą karty do swojego pokoju używając windy lub schodów tylko na piętro, na którym znajduje się jego pokój. Hotel dodatkowo posiada jacht, na którym goście mogą także wynająć pokój lub zorganizować imprezę.

Na pamiątkę zrobiliśmy kilka zdjęć. Na miejsce wróciliśmy około godziny 14.00.