Wczoraj (24.02.2016), młodzi logistycy naszej szkoły rywalizowali w logistycznym starciu intelektualnym. Poziom konkurencji i zadań był na bardzo wysokim poziomie. Uczniowie mieli nie lada „ciężki orzech do zgryzienia”. Organizator dużo czasu i wysiłku włożył w przygotowanie rywalizacji na takim poziomie, aby uczniowie wylewając z siebie „siódme poty” prześcigali się w innowacyjnych i ekscentrycznych rozwiązaniach. Poczynania sześciu drużyn oceniało profesjonalne jury. Tegoroczne jury oceniało poszczególne konkurencje sprawiedliwie i bezstronnie, dokładnie analizując odpowiedzi wszystkich zespołów. Rywalizacja uczniów została podzielona na siedem zaskakujących rund. Uczniowie rywalizowali ze sobą w sześciu czteroosobowych zespołach.

Runda 1 Słowo klucz- znajdź co logistycznego łączy wszystkie podane określenia

Runda 2 Tajemniczy rysunek- zgadnij co przedstawiają rysunki???

Runda 3 Familiada- drużynowo tworzymy zbiór najpopularniejszych odpowiedzi na 4 problemowe pytania

Runda 4 Trudne pojęcia- co mi to mówi i która odpowiedź jest poprawna??? Trudne pojęcia to: konsygnatariusz, sztauowanie i autodyskryminacja.

Runda 5 Logistyczne myślenie- zadanie praktyczne polegające na opracowaniu czynności organizacyjnych procesu transportowego

Runda 6 Tajemniczy przedmiot, czyli co czuję i jak sobie wyobrażam przedmioty w pracy logistyka, m.in.: wózek widłowy, ciągnik siodłowy z naczepą, czytnik kodów kreskowych, paleta EUR, tachograf analogowy, ładowarka naczyniowa (prezentowane w wersji edukacyjnej mini)

Runda 7 My logistic- In English please, co te pojęcia oznaczają???????

Po ciężkiej i wytężonej pracy umysłowej przyszedł czas na werdykt. Zwycięstwo nieoczekiwanie wywalczyły dwa zespoły, uzyskując bardzo wysokie wyniki. Wszystkie drużyny były rewelacyjnie przygotowane, ale zwycięzca może być tylko jeden, a może i dwóch…….

Organizatorem przedsięwzięcia była p. Katarzyna Krawczyk, a rywalizowali ze sobą uczniowie klasy 2e.

Dziękuję za dobrą zabawę, a zwycięzcom gratuluję!

                Katarzyna Krawczyk