Pod takim hasłem uczniowie klasy 3d oraz nauczycielki zespołu ekonomiczno–logistycznego p. Jolanta Miklaszewicz Nestoruk oraz Iwona Dołżycka zwiedzali Port Lotniczy Olsztyn Mazury. Zwiedzaniu towarzyszyły nowe emocje i pozytywny stres u zwiedzających. Uczniowie mieli okazję zobaczyć przylot i odlot samolotu Wizz Air, a przemiła Pani przewodnik opowiedziała nam na czym polega praca poszczególnych osób uczestniczących w obsłudze podróżujących samolotem do Dortmundu.

Przeszliśmy odprawę bagażową, kontrolę osobistą i zwiedziliśmy szczegółowo Port Lotniczy. Lotniskowym autobusem odbyliśmy podróż po miejscach, których w rzeczywistych warunkach nie odwiedzają przylatujący i odlatujący pasażerowie. Spotkaliśmy się ze strażakami, którzy zademonstrowali nam sprzęt strażacki na wypadek zagrożenia pożarowego, a jednocześnie mieliśmy okazję zwiedzić wozy strażackie przygotowane specjalnie na obsługę lotnisk.

Ciekawostką naszej wyprawy było spotkanie z sokolnikiem, przemiłym człowiekiem, wielkim pasjonatem swojej pracy. Mogliśmy nie tylko zobaczyć na czym polega jego praca, ale niektórzy z nas mogli jej dotknąć trochę bliżej. Trzymaliśmy na własnych rękach jastrzębia, który ma na lotnisku do wykonania tak ważne zadanie jak pracownicy obsługi lotniska.

Dla części z nas była to pierwsza wizyta na lotnisku, ale doświadczenie, które zdobyliśmy wykorzystamy na pewno. Ponieważ uczeń naszej szkoły to mobilny absolwent, któremu nie straszny żaden lot.